Časté dotazy

Jakým způsobem se podává žádost o závazné stanovisko?

Nejdříve je nutné v přihlášení prokázat svou totožnost. Přihlásit se můžete pomocí libovolného prostředku Identity občanaIkona šipky označující odkaz vedoucí ven z webu (např. Mobilním klíčem eGovernmentu nebo bankovní identitou) nebo datovou schránkou.

Platí se správní poplatek při vyřízení žádosti o informace?

Ano. Na Portálu občana se zobrazí vaše data, která jsou bezpečně uložená v informačních systémech veřejné správy a přístup k nim máte pouze vy. Když se přihlásíte, data se načtou, když se odhlásíte, tak se zase z Portálu občana vymažou. Proto se vždy ujistěte, že jste se správně odhlásili.

Jaké informace úřad poskytuje volně?

Nejdříve je nutné v přihlášení prokázat svou totožnost. Přihlásit se můžete pomocí libovolného prostředku Identity občanaIkona šipky označující odkaz vedoucí ven z webu (např. Mobilním klíčem eGovernmentu nebo bankovní identitou) nebo datovou schránkou.

Jak často jsou data aktualizována?

Ano. Na Portálu občana se zobrazí vaše data, která jsou bezpečně uložená v informačních systémech veřejné správy a přístup k nim máte pouze vy. Když se přihlásíte, data se načtou, když se odhlásíte, tak se zase z Portálu občana vymažou. Proto se vždy ujistěte, že jste se správně odhlásili.