Odbor komunikace zajišťuje strategickou a operativní komunikaci úřadu nebo organizace s veřejností, médii, zaměstnanci a dalšími partnery. Hraje klíčovou roli v budování image instituce a zvyšování povědomí o její činnosti.
Odbor komunikace
Obsah článku
Informace o sekci, názvu, kanceláři
Odbor komunikace je klíčovou organizační jednotkou veřejných institucí, ministerstev či soukromých organizací, která zajišťuje komplexní řízení komunikace jak směrem k veřejnosti, tak uvnitř organizace. Jeho role je strategická i operativní – odbor nastavuje celkovou komunikační strategii a zároveň reaguje na aktuální situace, mediální dotazy či krizové události.
Význam odboru komunikace
Odbor komunikace zajišťuje transparentní a profesionální vystupování organizace, čímž posiluje její důvěryhodnost a přispívá k lepšímu vnímání její činnosti. Kromě budování vztahů s veřejností podporuje i efektivní fungování organizace díky kvalitní interní komunikaci.
Odbor komunikace je tedy klíčovým nástrojem pro moderní organizaci, která chce efektivně komunikovat své poslání a cíle v dynamickém a informačně bohatém prostředí.
Výstupy odboru komunikace
Mezi hlavní výstupy patří:
- Tiskové zprávy a mediální výstupy
- Správa webových stránek a sociálních sítí
- Interní zpravodaje a vzdělávací materiály
- Organizace tiskových konferencí a veřejných akcí
- Realizace informačních a vzdělávacích kampaní
Cíle odboru komunikace
Soubor cílů slouží k systematickému posilování komunikace organizace jak směrem dovnitř, tak navenek, s důrazem na transparentnost, efektivitu a zapojení všech klíčových aktérů. Mezi hlavní cíle patří:
-
Transparentně informovat o činnostech organizace
- Zajištění pravidelného a přesného poskytování informací veřejnosti o aktivitách, rozhodnutích a projektech organizace
- Prevence dezinformací a vytváření důvěry skrze otevřenou komunikaci
-
Podporovat povědomí o jejích službách a aktivitách
- Budování povědomí o odbornosti a přínosu organizace pro veřejnost
- Podpora reputace instituce prostřednictvím konzistentní a profesionální komunikace
-
Posilovat důvěru veřejnosti a budovat pozitivní image instituce
- Propagace klíčových projektů, kampaní a iniciativ organizac
- Vytváření vzdělávacího obsahu, který pomáhá veřejnosti lépe porozumět činnosti organizace
Kontakty

Jana Novotná
Zajištění pravidelného a přesného poskytování informací veřejnosti o aktivitách, rozhodnutích a projektech organizace

Jana Novotná
Zajištění pravidelného a přesného poskytování informací veřejnosti o aktivitách, rozhodnutích a projektech organizace

Jana Novotná
Zajištění pravidelného a přesného poskytování informací veřejnosti o aktivitách, rozhodnutích a projektech organizace

Jana Novotná
Zajištění pravidelného a přesného poskytování informací veřejnosti o aktivitách, rozhodnutích a projektech organizace

Jana Novotná
Zajištění pravidelného a přesného poskytování informací veřejnosti o aktivitách, rozhodnutích a projektech organizace
Oddělení odboru komunikace
Oddělení tiskového servisu
Zabývá se vydáváním tiskových zpráv, organizací tiskových konferencí a mediálních brífinků. Komunikuje s novináři a odpovídá...
Oddělení tiskového servisu
Zabývá se vydáváním tiskových zpráv, organizací tiskových konferencí a mediálních brífinků. Komunikuje s novináři a odpovídá...
Oddělení tiskového servisu
Zabývá se vydáváním tiskových zpráv, organizací tiskových konferencí a mediálních brífinků. Komunikuje s novináři a odpovídá...
Oddělení tiskového servisu
Zabývá se vydáváním tiskových zpráv, organizací tiskových konferencí a mediálních brífinků. Komunikuje s novináři a odpovídá...
Oddělení tiskového servisu
Zabývá se vydáváním tiskových zpráv, organizací tiskových konferencí a mediálních brífinků. Komunikuje s novináři a odpovídá...